Strona używa plików COOKIE - dowiedz się więcej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie cookie, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki.

close

Kategorie

Producenci

eBiuletyn-Newsletter

Regulamin

1) OGÓLNE WARUNKI

Sklep internetowy, działający pod adresem www.agroramex.pl prowadzony jest przez Firma „RAMEX” Krzysztof Pawłowski z siedzibą: ul. Skarżyńskiego 8, 99-400 Łowicz, NIP 834-102-42-99 oraz REGON 750309001.

1. Ceny towarów znajdujące się w naszym sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).

2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie od sklepu internetowego, na udostępniony przez niego adres e-mail, informacji niezbędnych dla realizacji zamówienia.

3. Dokładamy wszelkich starań aby podane zdjęcie i opis były w pełni prawidłowe i kompletne. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

4. Regulamin określa zasady realizowania usług w sklepie internetowym.

 

2) SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Osoba składająca zamówienie, zwana dalej Kupującym musi być osobą pełnoletnią, posiadającą zdolność do czynności prawnych lub Firmą.

2. Zakup towaru następuje poprzez umieszczenie wybranego towaru do koszyka i poprawne wypełnienia formularza zamówienia. Każde zamówienie będzie potwierdzone elektronicznie, a w szczególnych przypadkach telefonicznie. Po poprawnym wypełnieniu formularza zamówienia i ostatecznym potwierdzeniu chęci zakupu, poprzez przyciśnięcie przycisku zatwierdzającego, zamówienie uważa się za wiążące.

3. Zamówienia można składać przez całą dobę przez cały rok. Zamówienia złożone po godz. 12:00 w dni robocze, w soboty oraz w niedziele i święta realizowane będą najpóźniej w najbliższy dzień roboczy. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru w naszym magazynie, formy płatności oraz czasu dostarczenia przesyłki.

4. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, lub nieoczekiwanego wydłużenia czasu koniecznego do sprowadzenia zamówionego towaru Kupujący jest natychmiast informowany o takim fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, przy czym Kupujący może anulować lub zmienić zamówienie bądź jego część.

5. Koszt przesyłki ponosi Kupujący.

6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny, a na życzenie klienta faktura VAT.

7. Użytkownik, który dokona akceptacji rejestracji w sklepie internetowym, pod warunkiem wyrażenia na to zgody, będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych wprowadzonych przez sklep internetowy.

 

3) REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt Kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronie internetowej  www.agroramex.pl nie stanowią inaczej.

2. Dostawa towaru odbywa się pod wskazany przez klienta adres.

3. Paczki wysyłane i dostarczane są tylko w dni robocze.

4. Wszystkie nadawane przesyłki są ubezpieczone.

5. Towar dostarcza Firma K-Ex, czas dostawy 24-48 godzin od chwili nadania.

 

4) KOSZTY TRANSPORTU

1. Poniższa tabela przedstawia koszty transportu zawierające koszty pakowania i wysyłki towaru na terenie Polski. Ewentualne wysyłki towaru za granicę będą rozpatrywane indywidualnie.

Waga

Standard (wpłata na konto)

Pobranie

0 – 20,5 kg

16 zł brutto

18 zł brutto

20,51 – 28,50 kg

20 zł brutto

23 zł brutto

28,51 – 40,5 kg

32 zł brutto

36 zł brutto

40,51 – 60,5 kg

40 zł brutto

46 zł brutto

powyżej 60,5 kg

Ustalane ind.

Ustalane ind.

         

 

2. W przypadku przesyłek wielkogabarytowych wartość ich transportu może być wyższa niż w powyższej tabeli. Informacja o tym będzie wyświetlana przy zamówieniu, udzielona telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Przesyłki paletowe do 300 kg w cenie 150 zł - przelew, i 160 zł - pobranie.

3. Firma „RAMEX” Krzysztof Pawłowski zastrzega sobie możliwość zmiany kosztów transportu w szczególnych przypadkach kiedy nie ma możliwości spakowania przesyłki w jedną paczkę zarówno ze względów bezpieczeństwa towaru jak i ograniczeń firm kurierskich.
W przypadku ewentualnej zmiany kosztów transportu Klient jest każdorazowo informowany.

 

5) SPOSÓB ODBIORU

1. Firma kurierska dostarcza paczki pod wskazany adres. W przypadku nieobecności odbiorcy kurier pozostawia awizo ze wskazaniem gdzie i kiedy odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę lub zamówić ponowną dostawę przesyłki do swojej siedziby. Termin odbioru przesyłki przez odbiorcę wynosi 3 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu pozostawienia awizo. Po upływie tego terminu i braku dyspozycji odbiorcy, kurier stawia przesyłkę do dyspozycji Zleceniodawcy. Zleceniodawca w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia wysłania powiadomienia o przeszkodzie powinien udzielić informacji odnośnie dalszego postępowania z przesyłką. Po upływie tego terminu i braku instrukcji od nadawcy przewoźnik ma prawo odesłać przesyłkę do Zleceniodawcy na jego koszt i ryzyko. 
Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu firmy kurierskiej. Ponowne dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy.

2. W chwili odbioru przesyłki Klient ma obowiązek sprawdzić czy jest ona oryginalnie zapakowana. Paczka powinna być oklejona taśmą, która nie może nosić śladów uszkodzenia. Klient zobowiązany jest również do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności osoby dostarczającej towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Szkody". Z chwilą pokwitowania odbioru na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

3. W chwili odbioru przesyłki Odbiorca powinien sprawdzić czy opakowanie nie zostało uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub stwierdzenia prób otwarcia przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody (reklamacji), na którym musi się podpisać kurier i niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Protokół szkody spisany w obecności pracownika firmy kurierskiej jest podstawą do uznania ewentualnych reklamacji.

4. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Klient, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania "Druku Reklamacji". Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu,

 6) PŁATNOŚCI

1. Oferujemy następujące metody regulowania zapłaty: 
- Gotówką za pobraniem. Kupujący płaci za przesyłkę w momencie jej dostarczenia bezpośrednio kurierowi.
- Przelew na konto firmy- przelew tradycyjny na nasz numer konta podany poniżej.

.- Przelew za pośrednictwem serwisu Transferuj.pl.

Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek.

2. Do przesyłki doliczany jest koszt transportu, który orientacyjnie wyliczany jest automatycznie w momencie składania zamówienia, zależy od formy wyboru dostawy oraz płatności i wagi towaru.

3. Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia.

Numer konta:

mBank

44 1140 2004 0000 3802 6462 8759

 7) REKLAMACJE

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go pod adres:

Firma „RAMEX” Krzysztof Pawłowski    
Skarżyńskiego 8
99-400 Łowicz

2. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem, klient powinien wysłać towar na swój koszt.

3. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

4.Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu i formularz reklamacyjny który jest do pobrania: kliknij aby pobrać formularz reklamacji

5. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

6. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru.

7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.

8. W celu uzyskania bliższych informacji na temat reklamacji prosimy o kontakt.

 

8) ZWROT TOWARU

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar musi być zwracany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu.

2. Zwracany towar należy odesłać, na swój koszt, razem z otrzymaną wraz z nim fakturą / paragonem z dopiskiem „zwrot towaru”. Do zwrotu nalezy dołączyć formularz zwrotu który jest do pobrania: kliknij aby pobrać formularz zwrotu

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej wartości zamówienia. W tym celu należy podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Zwracany towar powinien być bezpiecznie zapakowany.

4. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta a faktura wraz z fakturą korygującą zostanie odesłana do klienta.

5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

 

9) INFORMACJE DODATKOWE

1. Zmian w zamówieniach, można dokonać tylko do czasu kiedy nie zostało zrealizowane (wysłane).

2. Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim wyłącznie na własne ryzyko i odpowiedzialność. W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym, Użytkownik niezwłocznie dokona ich aktualizacji. Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Firma „RAMEX” Krzysztof Pawłowski wysyłając wiadomość email na adres: kontakt@firma-ramex.pl

3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie sklepu www.agroramex.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach sklepu www.agroramex.pl użyte są w celach informacyjnych.